Vážení rodiče,
počínaje dnem 1. 10. 2024 dochází ke změně v odhlašování a přihlašování stravy v naší jídelně.
Doposud bylo možné provádět změny pouze do 14.00 hod. předchozího dne, což nemuselo být pro rodiče úplně komfortní.
Nyní bude možné stravu přihlašovat a odhlašovat do 7.00 hod. téhož dne.
Věřím, že změnu uvítáte a pomůže Vám snadněji řešit situaci, kdy dítě náhle onemocní.
Prosím o maximální využívání stránek Jidelna.cz, kde lze změny snadno provádět a ihned Vám přijde potvrzení o provedení požadavku.
Nadále zůstává i možnost odhlašování prostřednictvím SMS, e-mailu a telefonu.
- telefonicky nebo sms na čísle školní jídelny: 607 079 714
- e-mailem: jidelna@husinecrez.cz
- na www.jidelna.cz, přihlašovací údaje do systému jídelna jsou novým žákům předány při nástupu do školy/školky.
V době nemoci nemá dítě na poskytování stravování nárok (zákon 561/2004). Neodhlášená strava propadá bez náhrady a navíc je nutno uhradit i režijní náklady. První den nemoci žáka/dítěte (pokud se neodhlásí) se považuje za pobyt ve škole/školce a strava může být poskytnuta do jídlonosičů v době od 11:15 do 11:30 hodin. K tomuto účelu slouží vchod do kuchyně (ne přes školu), kde je zvonek na paní kuchařky. Přesnídávku a svačinu pro dítě MŠ si rodiče v souladu s platnými hygienickými předpisy v den nepřítomnosti dítěte v MŠ vyzvednout nemohou.